in i gamla rutiner och en himla skön kväll

Nu känns det verkligen att semester- och sommarlovstider är slut och man kommit in i den gamla vanliga lunken igen. Det var skönt så länge det varade, men också skönt att få lite rutiner igen. Även om jag fortfarande är mammaledig (och tänker så vara ngr månader till) så kommer man ändå upp på morgonen. Gabriella ska till skolan och sen är dagen igång. Viktor verkar rätt nöjd med att sovmorgonen är över också, han vaknar så glatt när jag väcker honom på morgonen.
Idag börjar simskolan igen för Gabriella, förhoppningsvis är det sista terminen nu för henne.






Igårkväll passade mina föräldrar barnen och jag och Christer gick ut på stan och åt på restaurang.....ååååh vad gott det var. Vi firade faktiskt våran andra bröllopsdag, det var egentligen för en månad sen men bättre sent än aldrig! Vi åt underbart god mat och bara satt hur länge som helst. Sen strosade vi runt i stan lite och tog en promenad längst efter kajen. Det var så himla skönt väder igårkväll.
Idag är det också skönt ute. Går i kjol och kortärmat. Känns som det var ett tag sen nu som kunde lämna tröjan hemma.


Ha en gó dag!
på återseende...

Kommentarer
Postat av: Jennie

visst är det ett skönt kort på G när hon hoppar ner i vattnet. Får en längta tillbaka till de där góa dagarna i somras.

2008-08-29 @ 10:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0