Lördagkväll!

Sonen somnade vid 20-tiden, min man är innen i stan och springer Midnattsloppet och min dotter och jag bestämde oss för att ha en en mys-mys-hemmakväll-framför-tv:n.... med popcorn och levande ljus såklart! Synd bara att när man väl satt sig tillrätta och satt på TV:n så visade de bara skit. Men vi hade vi det mysigt ändå, bara vi två. Hon blev dock trött och somnade gott här i soffan. Och jag tog fram den lilla bärbara och knåpar ihop en liten blogg. Jag sneglar på henne emellanåt och mitt hjärta sväller av stolthet. Tänk att jag är orsaken till mina helt underbara barn... Man har lyckats med nåt bra iaf. Och min man, fadern till mina barn, är ju inte så dum han heller.... hihi.♥

Nu ska jag plocka ihop lite och sen är det dags för mig också att få lite sömn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0