December...

December och livet rullar på ngt alldeles fruktansvärt fort... det är ngt konstigt med denna månad. Det är avslutningar hit och dit och luciafiranden och julklappshandlingar och jag vet inte allt.... pust!

Det har iaf förflutit en helg sen jag skrev sist och det har varit en hemma-helg faktiskt. Pysslat och grejat. I fredags uppträdde Gabriella med sin kör på torget, i samband med julgranständningen. Det var jättefint. Var också inbjudna till grannarna på fest i lördagskväll och det var supertrevligt. Myyyycket god mat. Igår var det en simskola för Gabriella och sen var det lite grejer som skulle fixas. Måndagen var en dag som bara försvann...

Fick installerat vårt nya bredband igår. Så nu hoppas jag det ska funka fin fint.
Idag ska jag röja i tvättstugan. Låter kul va? Men den håller på att svämma över..... av kläder som ska tvättas och kläder som ska vikas och strykas. Nån frivillig???

Ha det gott

uppträdande i samband med julgranständningen hemma på Torget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0