Fredag idag....

Fredag idag och det har varit/är städdag. Nu har jag en del dammsugning och tvätt av golven kvar. Men tror jag lägger ned för idag. Gott att kunna "ta kvällen" (som min morfar sa) snart. Christer och Gabriella står för matlagningen ikväll.

Annars är det snorigt och halsont hos familjen Dalgren. Gabriella är kry nu, var i skolan idag (skolavslutning). Men hos Viktor rinner näsan mest hela tiden, jag har ont ont i halsen och allmänt hängig och Christer är gööörhängig (!!!), inte likt honom. Men bra om det kommer nu så kanske man är pigg till julafton.

Nu är det ändå lite julmys i stugan, även om vädret är jättetrist ute. Imorgon ska vi åka till Skatås och promenixa och sen ska vi julhandla. Även om vi inte är hemma på julafton (och åker till Värmland på annandagen) så är det gott att ha lite julmat i kyl och frys.

Inte så mycket annat att rapportera om här...... så, tjingeling för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0