Lucia

Morgonen började med att självaste Lucia kom in i vårt sovrum, med skönsång. En bra start på morgonen. Sen var det en god och mysig frukost.
Nu gör jag mig iordning för en tur till stan (samtidigt som jag skriver här....kvinnor kan!). Skall träffa Helena och ev hitta nån julklapp kanske. Ligger kraftigt efter i julklappsinköpen....milt sagt. Och förhoppningsvis hinner vi med en lunch/fika nånstans också.
Vad resten av helgen bjuder på har jag ingen aning om...än.

Igårkväll slöade vi i soffan med en pizza och Idolfinal (jo, jag tyckte nog Kevin var en värdig vinnare, men Alice version av Heaven´s on fire rockar fett).

Ne, nu ska jag se till så barnen får på sig lite kläder och invänta min gubbe som är ute och joggar....

ha en gó lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0