Nämdemöte

Idag har Gabriella varit hemma från skolan, med förkylning och hosta. För ett tag sen var Viktor dålig.
Men vi kom iväg på Luciafesten igårkväll iaf, då var hon hyffsat pigg. Och det var jättefint. Som alltid. Ska lägga in lite fotografier inom kort.

Mina barn var jättetrötta imorse så även jag passade på att ta en liten sovmorgon...sköööönt. Tror jag gick upp vid 09:00! Jippieee...

Det viktigaste som hänt idag var iaf nämdemötet jag och Emma var på. Det var jättemycket folk där men vår fråga (dagiskön) kom upp först. Och efteråt kom verksamhetschefen för förskola/skola och satte sig hos oss och vi fick återigen förklara vårt problem. Mitt hopp sitter i att han verkligen förstod. Jag tror ändå att det var bra att han fick träffa oss och fick ett ansikte.

Jag kom hem för en liten stund sen och Christer hade lagat mat, fläskfilé med mkt goda tillbehör och tagliatelle. Var bara att värma. Så gott så!!! Nu nattar han Gabriella, som eventuellt ska till skolan imorgon. Sen blir det väl en liten TV-stund. Imorgon är C ledig. Tillåter vädret blir det nog en promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0