och så här har dagen varit...

Detta har hänt: 

  • Kaotisk morgon (Gabriellas morgonhumör var inte att leka med, vilket resulterade i att mitt blev lite buttert också)
  • lämnat G i skolan
  • ätit frukost (kaffe och smörgåsar)
  • ringt fk (håll i er nu...... INGEN telefonkö!!!)
  • lekt med Viktor (byggt med klossar, tittat i böcker...)
  • hämtat G i skolan (det hade varit en bra fm i skolan, lite julpyssel, lånat bok i bibblan, ätit i bamba...)
  • ätit lunch (rester från gårdagens middag - strimlad kyckling i kokosmjölk, klyftpotatis med ugnsgrönsaker)

..... och nu ska jag snart sätta igång med lite hushållssysslor, typ tvätten och städa av lite. För i motsats till vad Gabriella tycks tro, så håller jag på att greja mest hela dagarna här hemma. Hon skrek till mig imorse (i stridens hetta) "DUUUUU KAN VÄL STÄDA OCH GÖRA LITE HEMMA OCKSÅ". Vad tror ungen jag gör egentligen??? Anledningen till hennes utbrott var att jag bad henne plocka upp alla kläder hon slängt på golvet i sitt rum. 

Tror faktiskt inget speciellt händer idag. Skönt! Vi ska nog göra klart julpysslet vi påbörjade för ngr dagar sen.

Simma lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0