snö.... en liten stund iaf


Ett av mina två små charmtroll....




På julschemat idag: baka lussekatter...ehrm.... nej, det har jag inte gjort..... idag.....

Idag snöade det hela morgonen och förmiddagen. Jag bäddade ned Viktor i vagnen imorse, lämnade Gabriella i skolan och gick sedan en liten promenad. Det var SKÖNT. Nu är tyvärr snön borta igen, men kylan består, så kanske det får vara en skön kyla ngr dagar nu.
På em kom ngr kompisar hem till Gabriella, så det var full rulle till kvällen. Hann också med att prata med en gammal barndomsvän till mig, hon svängde förbi här. Vi sitter i samma dilemma... desperata efter dagisplats till våra pojkar. Och det blir bara rörigare och rörigare. Men på tisdag ska vi på möte med politiker och tjänstemän. Får se vilka frågor vi fått svar på efter det.

Nu sover barnen och det är snart filmtajm. Kommer inte i håg vad filmen heter, men var den ngt att ha ger jag en recention imorgon.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad härlig han är med fiskespö.

2008-12-11 @ 21:55:19
Postat av: Dragana

Snö vill jag också ha! Åhh söt grabb!

2008-12-11 @ 21:58:23
URL: http://iseedee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0