uppdatering...

Gabriella tittar på Bobster
Viktor somnat för kvällen,
Christer är å tränar spinning
Jag har röjt i köket

Har kollat på årets adventskalender med Gabriella och......njaaaeeeee..... kan inte säga att JAG tyckte den var ngt att ha. Gabriella tyckte den var ok, men inte mer.Tacka vet jag förra årets, den var mysig. Med den virriga tomtenissan som skulle ställa saker och ting till rätta men strulade till allt...kommer ni ihåg??

Julhelgen närmar sig och jag brukar bara bli virrigare och virrigare ju närmare julen man kommer. Men hittade ett så himla käckt schema i ett magasin. Så det klippte jag ur och har på kylskåpet nu. Kanske Jennie kan bli lite strukturerad i år. På schemat imorgon står "gör klart allt adventstök" - det är klart! Det står också "inhandla glögg och amaryllis" - det är inte klart, så det ska jag göra imorgon. Dessa veckor kommer gå som en dans....!

När Gabriella somnat och kvällslugnet lagt sig över stugan ska jag köra skiten ur Christer i Mario Cart. Det är sååå roligt.

God Kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0