dessa långa torsdagar...

På schemat idag stod: köpa amaryllis och glögg. Amaryllis har jag köpt men ingen glögg, däremot skaffade jag en bunt granris som jag pyntat altanen med. Men det räckte inte på långa vägar upptäckte jag så jag får skaffa mer....nån annan dag.

Gabriella tittar på Bolibompa, Viktor sitter och viftar med tårna och fundilurar (undra på vad?) och jag har precis plockat undan i köket och gjort lite julmys. Köpte en sprayflaska med "snö", som jag nu sprutat på ngr fönsterrutor. Syns att jag är en amatör, men lite mysigt blev det iaf. Får nog gå ut sen och se hur det ser ut från utsidan.

När Bolibompa är slut ska Gabriella ta ett bad (det gjorde Viktor förut då det hände en enorm olycka i blöjan...say no more) och sen ska jag försöka få henne i säng tidigt ikväll. Hon är så vansinnigt trött på mornarna. Men det är inte så lätt att få en jätte kvällspigg unge i säng. Känner igen mig själv.

Imorgon är det fredag och då blir det nog Öppna förskolan. Det brukar vara trevligt på fredagar.

♥Ha en gó kväll och ta hand om varandra i vintermörkret ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0