Fredag och ösregn!

FREDAG...finally! Visserligen är det inget höjdarväder direkt, regnet fullkomligt öser ned. Gabriella tror änglarna gråter när det regnar, så idag är de riktigt riktigt ledsna isåfall.

Tittade på "Du är vad du äter" igårkväll. Sara Löfgren var kvällens offer och hon var kaffeberoende. Drack 3(!!!) liter om dagen. Herregud, pallar magen det??? I alla fall kom Anna skipper dit med bestämda steg och gav henne kaffeförbud, det skulle vara hallonbladste med nån lakrits-essens istället..... hmmm. Egentligen allt åkte ur lilla Saras kylskåp (som det brukar vara i det programmet) och fram åkte havets läckerheter istället. Själv låg jag i soffan och drack kaffe (!) såklart. Och som vanligt tänkte jag att nu får man göra ngt drastiskt åt min lite för stora mage.... det tänker jag ständigt på. Men stannar oftast där. Anna Skipper skulle behöva komma hit och ge mig en spark i arslet också.

Skulle egentligen gått till öppna förskolan med Viktor när jag lämnat G på skolan imorse. Men lusten försvann liksom när jag tittade ut. Hade egentligen bestämt mig igår redan att jag skulle dit.... men modet sjönk imorse. Jag tar en långmorgon hemma istället och Viktor river fram allt som finns på hans rum och lever rövaren. Hör han börjar ropa "mamma" nu, så jag får gå dit och leka lite med honom. Riva fram duplot och bygga lite...brukar uppskattas.

Tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0