Mycket har jag hunnit med idag.

Vilken dag! Känns som jag gjort 100 saker...minst. Tänker bespara er från att ge en utförlig redovisning. Men mkt fläng hit och dit har det varit. Har iaf resulterat i att Viktors rum är så gott som klart!!! Första natten i eget rum för hans del, men det var inga problem, nu sover han så sött såååå. Nu återstår bara en liten sak.... ta hand om resterande röra i övriga huset. Allt som stod i Viktors rum (det s.k. skräprummet) är nu utspritt i övriga huset. Men nån gång blir det väl ordning och reda.

Ikväll tog jag mig en kvällspromenad med Emma. Vi hade småttingarna i vagnarna. Det var skönt med ett break från fixandet hemma. Och det var en väldigt skön kväll. Kallt men härligt i luften.

Nu är klockan 20:40 och jag är skrämmande trött. Man kan ju inte gå å lägga sig redan. Eller???

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0