Mysfredag och Fars Dag

Så blev helgens planer grusade idag. Skulle egentligen åka till Jönköping och hälsa på min bästaste Helena, hennes sambo och tvillingpojkar. Men pojkarna har blivit sjuka. Så nu får man väl hitta på ngt annat imorgon. Får iaf ta en sväng till stan med Gabriella så hon får köpa Fars Dag-present till Christer. Hon och Viktor har minsann pratat ihop sig om vad de ska köpa, men det kan jag inte avslöja här för gubben min är här och läser ibland.

Ska sätta igång med fredagsmiddagen om en stund. Det blir en pastarätt ikväll. Var grymt sugen på pasta.

Vilket rugg-väder det är idag. Tänker inte sätta foten utanför dörren mer idag. Om jag inte MÅSTE.

Måste bara säga att jag är grymt nöjd med Viktors rum. Blev faktiskt jättefint. Har inte fått upp tavlorna än och måste köpa en matta (ligger en provisorisk där nu) och ska även inhandla en fönsterlampa. Men det är riktigt myspys nu. Och han verkar trivas där väldigt bra själv också. Idag satt han en lång stund och kastade ur allt duplo ur en back och sen lade tillbaka det igen. Vem har sagt att 1-åringar inte kan roa sig själv lite???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0