Söndagkväll...

Söndagkväll... nu när jag är föräldraledig har jag inte samma ångest på söndagkvällar, som när jag jobbar. För det brukar verkligen vara den absolut jobbigaste stunden på veckan. SÖNDAGKVÄLL. Nu har jag funnit lugnet istället i denna stund.  Får se hur det blir när jag börjar jobba igen. Jobba. Jag. Var ju evigheter sen. Ser med skräckblandad förtjusning fram emot detta. Bara vi får löst med Viktors barnomsorg i januari, så kan man slappna av.

Idag har Christer varit på jobbet hela dagen och sen åkte han och hade ett spinningpass, var hemma ca 18:30. Trist att vara ensam med barnen hela dagen, på helgen. Tur det inte är så varje helg.

Imorgon är det ny vecka, nya tag. Skola och simskola står på schemat för Gabriella.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0