vardagslyx

Onsdag = familje-hemma-dag. Då är både jag och Christer hemma och det är skönt. En dag mitt i veckan då vi båda är hemma är lite lyx faktiskt.
När Christer hade lämnat Gabriella på skolan imorse åkte vi till stan och gjorde synundersökning och sen beställde vi nya glasögon. Äntligen!!!! Har gått och dragit på det i typ 100 år känns det som. Jag beställde tom två par glasögon... Sen stack Christer till Friskis och Svettis och hade ett spinning-pass och jag hämtade Gabriella i skolan.

Klockan är bara 16:00 nu och det är redan kolsvart ute. Känns ju som klockan skulle vara tio på kvällen eller nåt. Snart ska vi iväg och handla lite, men kan inte bestämma oss för om vi ska till Backaplan eller Bäckebol. Får se vart vi hamnar.
Satt här nu och kände hur magen kurrar och när jag tänker på det har jag totalt glömt bort lunch idag... Det får blir en tidig middag idag. Eftersom onsdagar är en lyxdag så kanske man ska späda på lyxen med en middag ute idag?! Jepp, jepp, så får det bli.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt det låter med familjedag. Våra såna är slut nu för tiden:( Det känns verkligen trist när man har haft lång helger i ett år. Men det är bara att njuta så länge det varar.



Kram

2008-11-27 @ 19:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0