Förvirrad syster och fikabesök

Min syster bad mig reda ut vissa begrepp här, men det blev så rörigt och så väldigt förvirrat igår när vi benade i det så jag vet inte vad som är bak och fram snart..... Jag är ledsen syrran, men jag får ta mig en funderare på detta och återkomma när jag har nåt vettigt att komma med i den tråden.

Idag har det varit en hemma-mys dag. Jag har ju semester på onsdagar och C är föräldraledig. Det är gött att ha en dag sådär mitt i veckan då man är hemma båda. C har börjat spackla i det som ska bli Viktors rum och jag har smågrejat lite här hemma. Vid två-tiden kom familjen Bulut, som vi träffade på Gran Canaria och hälsade på. Det var på en fika bara och flickorna hann leka lite.

Har förresten köpt ett par nya fina vinterkängor till V idag. Nu är han klädd för vintern.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0