restaurang-besök och äventyrsbad

Var visst ett tag sen jag uppdaterade mig.
Det har hunnits med en helg och den var fin fin. I fredags bjöd jag, Sabina och Jim ut Jannie på Pasta Plus. Hon har ju hunnit med att fylla 30 år (lill-stumpan). Och för er som inte vet vem Sabina, Jim och Jannie är, så kan jag tala om att det är mina gamla kolleger från Telia-tiden. Det var iaf en himla trevlig fredagskväll med mkt god mat. Jag nästan rullade hem. Och trevligast av allt var att vi alla fyra kunde få till en träff. Det är liksom inte varje dag om man säger så. Annars hände inte så jättemkt resterande helgen.....*tänker*.... det har mest varit en hemma-mys-helg. Vädret har ju inte varit så nice. Vi har dessutom varit kanin-vakter åt min systerdotters kanin, Tussen.

Idag var första dagen på Gabriellas första riktiga LOV. Vi hade egentligen tänkt oss in till stan för en fika och så.... men vi var så sega imorse, så det blev fika hemma istället. Ikväll ska vi till syrran på födelsedags-middag. Blir det 3-rätters Åsa??? Vi .... eller rättare sagt JAG ska bjuda ut henne på bio, Mamma Mia, för vi har pratat hur länge som helst om att vi ska gå å se den. Snart slutar de väl att visa den på bio. Sen ska jag bjuda henne på fika eller dyl. Ska få till nån kväll som passar bara.
Imorgon åker vi till Vänersborg för att spendera dagen på äventyrsbadet där. Och eftersom det ändå är lov och eftersom Christer är ledig på onsdagen så passar vi på att ta en hotell-natt också. Jag menar, hotell-frukost är aldrig fel.

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0