En jättefin dag!

Idag har varit en helt fantastisk dag!!! Solen har skinit och det har varit varmt och skönt (och jag passade på att underhålla solbrännan från Gran Canaria lite). Jag lade alla "måsten" åt sidan och ägnade hela dagen ute med barnen. Det har varit helt fantastiskt skönt. Men nu börjar eftermiddagen gå över till kväll och jag ska börja med middag och så.

Jag kanske skulle börja fundera på om jag skulle göra ngt åt de där extra kilona som jag lagt på mig under sommaren...hmmm....sådana tråkiga saker. Men ack så bra man mår efteråt! Frågan är bara HUR ska jag gå till väga... think think think...

Nu ska jag njuta av den sista eftermiddagssolen innan värmen försvinner för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0