Gran Canaria och bröllop

Me so very happy! Om exakt en vecka bär det av till Gran Canaria och det ska bli göööörhärligt. Jag, gubben och barnen... Jag har beställt strålande sol och fint väder där och riktigt pissväder här hemma den veckan...mowahahaha....
Känner verkligen att det här är vad min själ behöver. Att få lämna vardagen bakom mig lite och bara slappna av och njuta. Rätt i tiden ligger det också, nu när hösten börjar komma. Det är samma visa varje år när det blir mörkare, jag blir lite lätt "deppig". Tur jag har små barn hemma, har inte tid att tänka på så mkt annat då. Värre var det när man var singel...

Annars är allt frid och fröjd. Har sprungit i stan och letat efter en klänning, till lördag, då en av mina gamla barndomskamrater gifter sig. Men hittade man ngn klänning??? Nej nej... det slutade med att jag bönade och bad min syster om att få låna en av henne. En alldeles fantastisk skapelse som hon hade på mitt bröllop. Så nu är jag lugn igen. Ska bli helt fantastiskt roligt att få gå på bröllop igen!
Har ngr bråda dagar framför mig nu med tvätta, packa, växla pengar.... men allt för ett gott syfte.

Ska försöka skriva igen innan vi åker på semester!
Hasta la vista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0