mumsig mat och magsjuka

Var toktrött igårkväll!!!
Vi åt en sen middag - grillad kyckling, sallad gjord på körsbärstomater, avakado, mozzarellaost, schalottenlök, rucolasallad och färsk basilika. Till detta serverades färsk fylld pasta och en dressing gjord på olivolja, balsamvinäger, citronjuice och skal, salt och peppar. Det var sååå gott!
Sen flyttade vi oss till tv-rummet och tittade på "Så ska det låta". Sen kommer jag inte ihåg så mkt mer, för jag slocknade i soffan. Christer väckte mig och jag hasade in i sovrummet och somnade om. Vaknade inatt av att Viktor spydde... upp, duschade av honom, bytte sängkläder, bäddade sedan ned honom i vår säng. Vaknade kl 06:00 av att han var glödhet, upp och hämtade alvedon som  han fick i sig och sen somnade om en liten stund. Men stackarn har inte fått behålla ngt han fått i sig idag, tom vattnet har han spytt upp. Antar att han kommer ha världens bästa immunförsvar när detta är över.

Just nu är Gabriella på barnkalas hos bästisen Alva, viktor sover och Christer har varit och tränat och kommer väl hem snart. Jag har tvättat hela dgn och röjt lite. På utsidan är det strålande sol och jag hoppas kunna komma ut på en liten promenix sen iaf.

Ikväll blir det tacos-afton. Mums!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0