Skrivkramp

Våren har kommit och det är jätteskönt och fint ute nu. Idag har jag vab för mina barn. Men de är definitivt på banan igen, så imorgon är det skola och dagis som gäller.
Igår satte vi fram trädgårdsmöbeln på framsidan. Så jag och Gabriella satt en lång stund där förut i förmiddags och åt lunch och drack kaffe. Mycket härligt.

Ikväll ska Gabriella på sin allra första klassfest. Det skulle bli disco och tårta. Ett fint initiativ från klassmamman. Gabriella är hur förväntansfull som helst.

Annars har jag inte så mycket inspiration att skriva just för tillfället. Det händer mycket runt omkring mig, så är det ju denna årstid. Men skrivarlusten finns inte riktigt just nu.  Är säker på att det är ngt mycket tillfälligt. Imorgon ska ni få se på andra bullar ;-)

Kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0