snabbrepetition av helgen...

Söndagkväll och jag sitter här med lite ångest. Helgen går så fort.  En snabbrepetition:

fredag - christer var ute med ngr kompisar. Jag och barnen åt pizza (efter att Gabriella övertalat mig), sen sträckte vi ut oss raklånga i soffan och tittade på "Så ska det låta". Viktor somnade och jag bar in honom till sängen. Sen tittade jag och Gabriella även på "Berg flyttar in". Ett himla mysigt program tycker jag...
lördag - ett fantastiskt väder. Viktor fortfarande småkrasslig, gick ut på promenad. På kvällen var vi bjudna till Emma med familj på middag. Emma är min äldsta barndomskamrat. En jättetrevlig kväll.
söndag - en blåsdag. Jag har städat toaletterna och plockat lite hemma. Fick också gjort lite i tvättstugan. Gabriella har varit på kalas också. Christer hade spinningpass mellan 17:15-18:15. Gjorde köttfärslimpa till middag. Gott! Fyllde den med basilika, soltorkade tomater, salami och gröna oliver.

Imorgon är det jobb igen. Ska bli kul. Siktar på att få bort åtminstone en hög som ligger på skrivbordet, innan påsk. Lyckas jag med det blir jag glad :)
Har inte bestämt oss än hur vi gör med påsken. Hade tänkt åka till landet, men hörde förut att det skulle bli skitväder :( . Då får det kvitta tror jag. Prio ett för för oss nu är att Viktor blir frisk. Han är fortfarande rosslig i bröstet och trött. Dessutom fyller Gabriella år på torsdag och christer fyller ju 40 (!) på självaste påskafton! Jag har planerat och bokat lite överaskningar lite längre framöver, men vad vi ska hitta på just till påsk är lite öppet fortfarande.

Nu ska jag snart lägga mig och läsa. Läser en himla bra bok nu "Brustna  hjärtans café" av Lolly Winston. Dagens boktips! :)

Sov så gott, vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0