summering av helgen.

Det har inte hänt så mycket denna helg. Viktor blev magsjuk och fick feber natten till lördag. Det var ett strålande väder på lördagen, men jag var inne från morgon till kväll med V...:( Christer var på utbildning med F&S. När han kom hem gick jag och Gabriella ut en härlig kvällspromenad. På hemvägen gick vi vägen om torget och köpte oss varsin glass och en påse chips. Sen styrde vi kosan hemmåt. Blev lite tv-tittande och chipsätande :) Sen somnade barnen gott. Jag och Christer tittade ÄNTLIGEN på "Australia". Den filmen kan jag verkligen rekommendera!

Idag var vi runt i lite sportaffärer. Skulle köpa träningskläder och skor till Gabriella. Hon började i fotboll idag och vi kom på att hon vare sig hade nån träningsoverall eller joggingskor. Ute i god tid som vanligt...  Men nu är hon utrustad!
Annars har det varit en rätt lugn dag. Viktor mår bättre igen. Han har inte spytt sedan lördag-dag. Och sista febern hade han vid middagstid idag. Hoppas den håller sig borta nu...

Nu ska jag och christer sätta oss och ta en kopp kaffe i soffan.

Ha en skön kväll allihop!
Kram

Kommentarer
Postat av: Morfen

Lilla skrutten då, hoppas han mår bra nu och att ni andra klarar er. Kram

2009-04-20 @ 16:59:28
URL: http://morfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0