helg

Statusuppdatering: kl är 21:29 piiiiip... Gabriella och Viktor sover som stockar. Jag sitter i TV-soffan och bloggar och snart börjar "Berg flyttar in". Det är säsongspremiär och jag älskar detta program. Ikväll flyttar hon in hos Pernilla Wahlgren.Ok nu börjar det, så jag gör ett litet uppehåll...


... reklampause.


Christer är ute med ngr kompisar ikväll. Eller jag vet inte om de skulle direkt ut ut. Först skulle de träna och sen hem till en av grabbarna och käka middag. Sen skulle de ev till puben och ta en öl, eller två, eller tre...

För egen del är jag trött. Måndag och torsdag var jag hemma med mina sjuka barn. Men tis, ons och idag har varit helt galet mycket på jobbet. Och jag har varit själv också, ny som man är...

Sjuka barn ja. Tur i oturen att de blev sjuka samtidigt. Varsin virusinfektion åkte de på med hög feber, förkylda. Gabriella fick dessutom jätteont i öronen natten till måndag. Ska tillbaka på måndag så doktorn får titta i öronen en gång till.

Igår var hon på sin första klassfest och det var STORT. Disco, tårta, chips, popcorn, dricka och lekar. Hon var mkt nöjd efteråt iaf.


Imorgon ska vi hem till Emma med familj på middag. Ska blir så trevligt så. Man träffas alldeles för sällan egentligen. Annars vet jag inte hur planerna för helgen ser ut faktiskt. På söndag ska Gabriella på fotbollsträning, den första. Mest för att se om det är något hon vill syssla med. Viktor ska få ta det lugnt hela helgen. Han är fortfarande lite hostig och så.


Gäsp! Nu är det dags att logga ut och snart nana kudden. Drömma om kristallklart och turkost vatten och vita sandstränder. Och lugn och ro...

God natt, min vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0