Ändrade planer för kvällen och dagens skvaller!

Hade gjort upp planer för em/kvällen. Men som de flesta vet så blir livet sällan som man planerat. Kvällens planer skulle sett ut som följande:

Min make skulle vara gästinstruktör i spinning i Vänersborg. Okej, tänkte jag... följer med som sällskapsdam. Tar trots allt ca 1 timme att köra dit. Ordnade barnvakt i form av mormor och morfar. Och tänkte jag, när vi ändå är barnlediga kan vi passa på att gå ut och äta på restaurang. För det är ju inte varje dag man får tillfälle att göra det på tu man hand.
MEN kl 11 ringde de från Viktors dagis och sa med panik i rösten "Du måste komma och hämta honom, han spydde vid lunchen". Sagt och gjort, kollade busstidtabellen (vår son går på världens härligaste dagis, men det ligger väldigt mkt OFF och det går 2 bussar i timmen). Hade tur då det skulle komma en buss om ca 10 min. Hoppade i ytterkläderna, fick med vagnen och småsprang ned till busshållsplatsen. Väl framme hämtade jag min son, som för övrigt såg väldigt pigg och alert ut. På med kläderna, ned till busshållsplatsen igen, fick vänta 20 min. Väl hemma igen somnade han som en stock.
Så istället för bilåkning och restaurang så blir det hemmamys med barnen och Let´s Dance. Och Christer sa att han köper med sig mat hem. Så kvällen blir ju inte så tokig ändå, eller vad tycker ni?!
Nu väntar jag på att Viktor ska vakna, så jag får krama min gosiga lilla "spykråka".

Förresten, var inne på TV4:s hemsida förut och håll i er nu för här kommer dagens skvaller:

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.870199

Ha en riktigt skööön fredag och ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0