En slapparlördag

Hade tänkt mig en gó sovmorgon imorse, men Christer skulle iväg på en hälso-inspirations-dag-någonting med Friskis&Svettis. Han tyckte jag skulle komma upp och äta frukost med honom. Nåja, vad gör man inte för maken?! När vi satt och åt frukost vaknade Viktor och sen var det full rulle.
Gabriella åkte ju till mormor & morfar igårkväll och väl där belsutade hon sig för att sova över. Hon kom hem för en liten stund sen, sitter nu och gör pärlplattor. Hon har gått med i nån klubb som en kompis till henne startade... själv har jag inte riktigt förstått vad den går ut på. Men huvudsaken är att barnen har sköj!
Viktor är inte helt ok från sin "magsjuka" eller vad man ska kalla det för. Han spydde ju en gång på dagis igår, hämtade honom och sen har han inte spytt mer. Däremot kommer det andra vägen så att säga... Men han är piggelin och glad. Som vanligt ungefär.
Förövrigt idag har det varit rätt slappt hittills... Men vädret är så himla fint ute så när Christer kommer hem tror jag vi ska gå ut en härlig promenix. Det är kallt men soligt och fint. Känner att jag behöver röra på mig.


Ikväll är vi bortbjudna på middag. Får se hur vi gör med det.

Ha en skön lördag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0