Inskolning på dagis

Idag var Viktors första inskolningsdag. Det gick toppen måste jag säga. Vi var där en timme bara, men under den tiden tittade han knappt åt mitt och Christers håll. Och när det var dags att gå ut sprang han bort till de andra barnen och satte sig i sandlådan och började gräva. Det kommer nog gå som en dans det här...
Och på torsdag börjar Gabriella fritids OCH jag börjar jobba. Inte för att jag fått ngt uppdrag än, men jag får LÖN och det ska bli gött.

Behöver ta mig in till stan nån dag här och köpa lite mer dagiskläder till Viktor: byxor, t-shirts, tröjor, tofflor, strumpor... 
och jag måste klippa mig också. Ser eländig ut i huvudet nu.

Ha en skön dag! Det är ju underbart ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0