jobb, dagis och fritids

Idag började jag jobba. Min chef hade förvarnat mig att denna vecka skulle bli lugn, inga uppdrag. Men....  Hon ringde kl 10 och skickade iväg mig til Familjebostäder i Tynnered. Skall sitta i reception/kundcentrum där och ta emot och lägga in felanmälningar, dela ut nycklar till de boende och vara en första kontakt till de boende i området. Men shit britt vad mkt det är att lära sig. Idag gick jag bredvid och det kommer jag även att göra imorgon (en heeeel dag imorgon 07:30-16:30). From måndag kommer jag vara själv! Jobbar 50%, men får lön för 75% så det är rätt schysst ändå. Där ska jag vara fram till den 20 feb.
Känns att man varit hemma nu och föräldraledig, är lite ringrostig.

Viktor har haft sin 4:e inskolningsdag. Har inte hunnit prata med Christer så mkt om hur det har gått. Men det verkar ha gått bra idag med. Han ramlade dock på gården och skrapade sin näsa, så det ser inte så fin ut. Stackarn!
Gabriella har haft sin första dag på Fritids! Hon är överlycklig. Som hon har väntat på denna dagen.

Nu ska jag lägga min dotter och sen ska jag sjunka ned i soffan och glo på ngt ointressant på TV och vänta på att maken kommer hem från träningen.

Ha en riktigt skön kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0