Mitt hemmaliv, i väntan på...

Igår var det minusgrader och friskt i luften. Idag är det plusgrader och regn, regn, regn... Verkligen inget mysigt väder. Sitter här och tittar ut genom fönstret med en rykande varm kopp kaffe. DET är iof ganska mysigt. Och Viktor ligger och sover lite middag. Har han hemma idag pga att han hostat hela natten och var helt slut imorse, stackarn. Hade tänkt gå till torget och handla när han vaknar, men avvaktar tills regnet är borta.

Ett litet konstigt liv jag lever på dagarna nu. Går upp tidigt och gör mig iordning och sitter sen redo. Uti-fall-att de skulle ringa från MP och vill ha ut mig på ngt uppdrag. Men denna vecka har varit tyst som i graven. Förutom i måndags när min chef ringde och talade om att jag inte drabbas av varslet!
Det går ju inte direkt att planera ngt på dagarna. Men men.... det blir rent och fint hemma iaf.

Imorgonkväll ska Christer vara gästinstruktör (spinning) på Friskis&Svettis i Vänersborg. Tänkte jag skulle följa med honom som sällskapsdam och efteråt kan vi gå ut och äta. Vet inte hur ubudet av restauranger i Vänersborg ser ut, men ngt mysigt ska det väl finnas. Nån som har ngr förslag? Fixade barnvakt förut iaf, i form av mormor och morfar. De är precis hemkomna från Thailand... så de kan gott få kasta sig in i verkligeheten med en gång...hihi.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0