sjuuuk...

Var ett tag sen jag skrev nu. Det har varit mkt. Och nu ligger jag helt pall. Så då kan jag ta mig tid att skriva lite. Febern är skyhög och jag är alldeles vimmelkantig. Näsan rinner och halsen skaver. Någon som har ngt bra husmorstips? För Panodil hjälper då inte.
Imorgon blir jag nog hemma också. Funderar på att hålla Viktor hemma också. Han är inte direkt dålig. Men näsan rinner i ett.
På fredag är min sista dag på Familjebostäder. Tänkte baka ngt och bjuda på då. Men jag vet inte hur mkt de skulle uppskatta en bacillkaka, så jag kanske köper ngt i bageriet istället. Det är ett sånt himla mysigt gäng där ute så jag känner att jag vill bjuda på ngt. Och vem tackar nej till en fredags-fika?

Nu ska jag snart krypa ned i sängen. Är helt snurrig i huvudet. Lite läskigt faktiskt.

Tjingeling och på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0