söndagspromenad

Igårkväll var fam Wallerius hemma hos oss på middag och schlagerkväll. Det var mkt trevligt. Och Gabriella och deras Erik lekte helt fantastiskt bra hela kvällen.
Igår vräkte snön ned hela dagen och kvällen. Det lovade gott inför söndagen tänkte vi och såg framför oss en hel dag i pulkabacken med varm choklad i termosen. Vi vaknade imorse och njae... det såg väl inte riktigt ut som vi tänkt oss. Snö var det, men BLÖTSNÖ och all den fina snön som fanns igår försvann i rask takt. När vi kom ut slog solen och värmen emot oss. Och det var en riktigt skön dag. Gabriella sprang iväg till sin kusin Josefin, med snowracern släpandes. De skulle åka en liten stund iaf. Jag och Christer gick ut på en promenad med Viktor i pulkan. Han älskar verkligen att åka pulka, sitter som ett ljus.



Vi tog svängen om torget och handlade en god kanelkrans och sen gick vi ned till min syster och bjöd in oss på fika. Barnen kände nog på sig att det var fika dags, för de droppade lagomt in till att det var klart.

Nu åkte Christer iväg till träningen. Jag väntar på att Viktor ska vakna. Han har sovit i två (!) timmar nu.

Imorgon är det måndag igen och ny arbetsvecka börjar. Själv har jag ingen aning om vad det kommer innebära. Har inte fått ngt uppdrag. Får väl se om chefen hör av sig...

Ha en fortsatt go dag och kväll! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0