jobbat och blandade känslor

Idag har jag haft en väldigt skön dag på jobbet, 10-14 och det inkluderade en timmes rast. När jag kom hem hade Christer maten klar. Måste tillägga att han har blivit en hyvens hemmapappa. Nästan synd att Viktors inskolning snart är slut och allt återgår till det normala...hihi.
Var nere hos Tussen förut (min systerdotters kanin som inte fick följa med till Sälen...kommer ni ihåg?). Han blev så glad över mitt sällskap och skuttade runt benen på mig. Alltid roligt när ngn blir så glad över att se en...haha.
Nu sover Viktor och jag ska göra Gabriella iordning för sängen också. Sen ska jag sjunka ned i soffan och titta på TV. Kommer det ngt bra ikväll mån tro? Gubben är och tränar och kommer väl om nån timme ungefär.

Idag fick vi besked om att Viktor fått plats på den förskolan vi hade som första alternativ. Lite blandade känslor. Det är så otroligt bra där han är nu (även om det är knökigt och bökigt att ta sig dit) och han har verkligen funnit sin plats. Samtidigt blir allt så mkt lättare och smidigare när vi byter till detta nya dagiset. Så i mars börjar vi om från början igen med inskolning. Jaja... allt brukar alltid lösa sig till det bästa. Viktor får börja på ett dagis som ligger bredvid Gabriellas skola, den skolan som även han kommer börja på sen. Han kommer även ha den tryggheten att hans syster finns alldeles i närheten. Det kommer bli jättebra!

Ha en skön kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0