Jobb

Imorse for jag iväg till stan, i kylan bör tilläggas (13 grader minus), för att träffa min chef och diskutera återgång till arbetet. Så om en månad from idag har jag lön istället för föräldrapenning. Längtar faktiskt lite efter att få börja jobba nu.
Att dagisfrågan inte är löst än är en annan femma... Men ska ringa kö-ansvarig på onsdag. Nu får dessa tramserier vara slut, en gång för alla. Vet inte vad de sysslar med. Hur svårt kan det vara att fixa fram en dagisplats i Tuve, när man har fått 5 månader på sig???

Resterande dagen har varit en inne-dag. Har varit lite föööör kallt idag faktiskt. Nu är Gabriella hos en kompis, men ska hämtas snart. Sen ska vi till syster yster.

Ha en fin kväll!




PS: Hittade en rolig tävling på Pernilla Whalgren´s blogg:

http://www.mama.nu/blogg/pernillas-blogg/2009/01/05/tavla-om-en-gosig-filt/index.xml

Kommentarer
Postat av: Evelina

Såg att du hade kommenterat på Pernilla Wahlgrens blogg :) Läser du den ofta. Jag läser den varje dag. Passar på att kika in på din blogg eftersom du hade länkat den på kommentaren till Pernilla. Gå gärna in på min blogg :)

2009-01-30 @ 20:31:29
URL: http://absoluteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0