Lördag!

Idag har vi haft besök av mitt underbart söta kusinbarn Ebba. Som jag berättade igår sov hon, Gabriella och Josefin över hos min mor & far. Rena tjejkvällen hade det varit. Flickorna hade placerat mamma och pappa på varsin stol och sen hade de friserat och sminkat dem. Synd det inte finns ngr kort på resultatet. Men jag kan riktigt se det framför mig..hihi.
Idag kom Ebba hit och spenderade hela fm hos oss, med pannkakslunch, lördagsgodis och lek och bus. Mkt mysigt!

Ikväll ska vi till grannarna, fam Wallin´s. Min käre make och frun hos Wallin fyller 40 till våren båda två, så de ska slå ihop sina kalas. Vi ska dit på ett litet "planeringsmöte" med middag. Ska bli så trevligt så!

Sitter här nu med två mkt trötta barn. Gabriella som inte fick så mkt sömn inatt, men vägrar sova middag. Och Viktor som inte sovit middag idag och verkar tycka det är helt onödigt. Båda sitter och kliar sig i ögonen och gäspar i kapp. Det bådar inte gott inför kvällen.... ska försöka lura Viktor åtminstone att sova lite.

Ha nu en riktigt trevlig och mysig lördagkväll på er alla!
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0