Mys-pys-fredag

Idag är det fredag. Älskar fredagar! Började morgonen med en lugn och fin frukost med Gabriella, sen väckte jag Viktor och fick i honom gröt...gjorde oss iordning och följde Gabriella till skolan. Sen gick jag och Viktor till Öppna förskolan och han blev överlycklig som vanligt när vi kom dit. Han sprang runt som en tok (en gullig sådan) och lekte med alla barnen och jag satt och drack kaffe, åt smörgåsar och småpratade med de andra mammorna. En mkt trevlig stund. Sedan var det dags att hämta Gabriella igen.
Nu ska jag städa badrummen och dammsuga av alla golven. Allt medans Viktor sover och Gabriella spelar Nintendo DS.
Ikväll har Gabriella vänligt men bestämt talat om för mig att vi ska ha pizza till middag, pizza från vår lokala pizzabagare. Var länge sen vi köpte det nu, så det kan jag gå med på då´ra.... Det blir en mys-pys-kväll med pizza, Barda (Gabriella fullkomligt äääääälskar det programmet) följt av Let´s Dance.

Ha en gó fredag, vänner!
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0