Stanna tiden!

Dagar, veckor... de flyger iväg. Och försvinner.  För 16 månader sen föddes Viktor och nu ska han snart börja dagis. Mitt hjärta svämmar över av kärlek till mina barn och jag vill hejda tiden. Jag vill bara sitta här i köket och omsvärmas av barnen och krama och pussa dem och busa med dem. Men utan att man vet ordet av det så är det tonåringar och vill inte alls sitta i mammas knä längre. Det gäller verkligen att ta till vara på tiden.

Ikväll började Gabriellas simskola igen. Det var en helt ok tid vi fick denna terminen. Skönt med kvällen ändå. Då kan vi åka hela familjen vissa veckor och simma. Christer och Gabriella är iväg nu, på hemvägen skulle de ta en fika. Viktor sitter inne på sitt rum och pysslar med ngt... vet inte vad, men tyst är det iaf. Får nog gå och kika vad han gör snart.

Ha en gó kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0