striden är över!

Nu har en lösning på vårt dagisproblem kommit, den är inte bra men det är dock en lösning...tillfälligt! Christer får börja jobba 75%, så funkar det ett tag. Viktor börjar dagis den 2 februari. Det blev klart idag. Som vi stridit för detta. Vilka har vi inte pratat med? Allt från köansvarig i Tuve till kommunpolitikerna i Göteborg. Och nu när det är definitivt.... ja, då är jag nästan lite skraj. Min lille viktor...dagis?! Har ju varit med innan så jag veeeet att det kommer bli super. Dagis är toppen för barnen. Det blir en helt annan pedagogisk verksamhet än när man har dem hemma. Men nu kommer den där separationsångensten.... Shit Britt.... Men snart är man inne i den gamla vanliga lunken igen. Jag börjar ju jobba den 5 feb. Hur var det man gjorde nu igen???

Annars är det fredag idag och det ska bli skönt med helg. Åt lite god mat ikväll; Stek, gräddsås, ris och en härlig sallad. Nu börjar snart premiären av "Let´s Dance" och då ska vi krypa ned i sofforna med en skål popcorn.
Gabriella sitter för tillfället som klistrad framför Barda.

Ha en gó kväll!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad härligt att det har löst sig till slut. Bättre sent än aldrig var det nån som sa :)

Hoppas verkligen att det blir bra för alla.

Kram

2009-01-09 @ 21:38:04
URL: http://mekdahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0