Den senaste månaden i bilder...



En sommaräng.



städhjälp.



Min fina tjej på skolavslutningen.



Den nyaste inredningsprylen.



Ifall någon skulle missa vilket rum de är i...



Midsommar -09. Dans kring midsommarstången.



Far & son.



En tidig morgon på landet. Magiskt!



I detta tältet spenderade vi midsommarkvällen/natten.



En liten humla.




Försökte mig på att göra cupcakes på min födelsedag.

Ja, det var en liten bildkavalkad.
På lördag sticker vi till landet och kommer spenderade större delen av semestern där. Där har vi ingen internet-uppkoppling. Så på bloggfronten kommer ni inte höra så mkt från mig. Men jag kommer ha desto mer att berätta när jag kommer hem.

HA EN UNDERBAR SOMMAR!

Kommentarer
Postat av: Morfen

Åh vad massor med härliga bilder!! Men du, har du gått och fyllt år också, det har jag missat. F'låt! GRATTIS i efterskott!!! Nu är det bara en dag till på jobbet för dig - sen semester. NJUT! :D Kram

2009-07-09 @ 21:18:01
URL: http://morfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0