Hej från en sjukling.

Blä... känner mig jättehängig idag. Är hemma från jobbet och har jättedåligt samvete för det. Men har haft hög feber hela natten och morgonen. Näsan rinner i ett och min tunga är jätteöm(?). Nu ska jag strax krypa i säng igen och sova lite. Imorgon är dock tanken att jag ska till jobbet igen. Och imorgonkväll är vi utbjudna av Akelius på räk- och laxkryss. Det ser jag fram emot, även om jag är grymt trött nu.

Igårkväll var det skolavslutning. Jättemysigt! Och efter det bjöds det på sommarbakelser hemma hos oss. När barnen somnade lite senare på kvällen somnade jag i soffan som en stock! Har varit sååå trött de senaste dagarna.

Men som sagt, nu ska jag lägga mig en stund och sova, sen ska jag se om jag orkar ta itu med tvätten. Och efter det ska barnen hämtas på dagis och fritids.

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Morfen

Nämen fy din stackare! Du lät lite förkyld i måndags så du hade väl nåt på g redan då. Ingen idé att ha dåligt samvete för jobbet, är man sjuk så är man. Jag mår inte heller något vidare idag, allt medel har väl gått ur kroppen, känner mig som bakis med halsfluss och ont i hela kroppen.. man undrar vad de gjorde med mig egentligen. s Men du, krya på dig och hoppas att du är frisk till räkkryssningen imorgon. Jag får se hur jag gör med den, känner mig inte så hågad nu iaf. Kramisar i massor!!

2009-06-10 @ 08:54:34
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Renée

krya på dig!

2009-06-10 @ 16:24:02
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0