du underbara lugna morgon...

När jag hämtat Viktor igårfm sov han hela 4 timmar, när vi kom hem! Sen var han jättehängig resten av dgn/kvällen. Inatt fick han en febertopp igen, var uppe med honom lite och sen fick han lägga sig i vår säng. Vi vaknade ca 07, men nu sover han igen. Alvedonen tog slut inatt också, så det blir att knalla upp till apoteket fram på fm.

Gabriella somnade aldrig igårkväll kändes det som. Så jag tror hon slog ihop sina blå när kl var närmare 21:30. Och det betydde ju bara en sak imorse.... gick inte att få liv i henne imorse. MEN eftersom jag ändå var hemma med Viktor idag så kunde hon få vara hemma och sova ut. Och hon sover...som en stock.

Själv sitter jag här och dricker mitt morgonkaffe. Tittar ut på vädret utanför. Massa snö. Det är ca +2 grader ute och snön är väldigt tung och blöt (I know, jag skottade igårkväll...tuuuuungt). Har nog aldrig längtar så mycket efter våren som jag gör nu. Allt blir så mkt enklare då.

Christer åkte iväg ca 07 imorse. Han skulle på en undersökning på morgonen, som Astra (tror jag det var) håller i. Det var ngt för halsbränna. Det ger lite góa extra pengar.

Idag blir det lasagne till middag. Blev så sugen på det förut.
Nu ska jag sätta fart och göra mig iordning för snart vaknar väl barnen en efter en och då är det full rulle...

Ha en riktigt bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0