jobbintervju

Imorse var jag på intervju för ett jobb på ett fastighetsbolag. Har faktiskt ingen aning än hur det gick. Men det kändes bra iaf. Lättsam stämning och trevligt folk! Det är för MP och det verkar som att det kommer bli ett långt uppdrag och längre fram över kan det bli aktuellt med rekrytering. Imorgon ska jag få besked! Vad är väl som väntans tider?!!

Kom hem förut, köpte med mig ngr färska frallor från bageriet, åt lunch och nu ska jag lägga mig och läsa lite - "Brustna  hjärtans café" - har inte kommit så långt än, men den verkar jättebra!
Om ett par timmar kommer familjen hem, så jag ska bara passa på att njuta lite av tystnaden.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0