Mer spyor...

Usch, de senaste blogginläggen från mig har verkligen inte varit roliga... bara sjukdom. Men sånt är ju livet och tyvärr är det inte så mkt bättre idag. Gabriella mår mycket bättre och det är skönt. Kunde ju naturligtvis inte skicka henne till skolan när hon låg och spydde HELA dagen igår. Det första Viktor gjorde är han vaknade imorse var att spy ned hela sin säng. För övrigt är han riktigt hängig idag och bara gnäller och vill inte äta ngt alls. Det här är inte likt honom ska ni veta. Gjorde iordning socker-/saltlösning (vätskeersättning) och har lyckats få i honom lite grand iaf.

Det är så fint att se hur mkt barnen tycker om varandra. Så fort Gabriella visar sig skiner Viktor upp som en sol och Gabriella vill mest vara och krama och leka med honom hela tiden. Mysigt!

Själv är jag hemma idag med. Inget uppdrag så långt ögat når. Känns lite trist, men å andra sidan... idag passar det ju väldigt bra då jag är hemma med mina barn...

Nu ska jag köra ytterligare en maskin med.... ja just det, nedspydda sängkläder!

Kommentarer
Postat av: Maria

Usch!!!

Jag lider med dig. Kommer allt för väl ihåg

hur det var. Hoppas ni blir bra snart:)



Kram Maria

2009-03-02 @ 14:04:26
URL: http://mekdahls.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

Krya på er!!! Låter inte som att det är så trevligt uppe på gräddhyllan för tillfället...

2009-03-02 @ 14:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0