Myslördag

Ja, så har det gått ngr dagar sedan igen. Tiden bara flyger iväg nu när jag börjat jobba igen. Men nu är det helg och då försöker jag hinna med allt sådant jag inte hinner under veckorna.

Nu har det verkligen varit VÅR och det är underbart. Idag har jag bara njutit. På fm var vi på en promenad. Har också hunnit med en STORhandling på Coop. Oj, gissa om det kändes bra. Har fyllt upp kyl, frys och skafferi igen. Gabriella var hos en kompis under tiden för hon avskyr allt vad affärer heter.
Kvällen har bara rusat iväg. Det kom hem en kompis till G här på kvällen och de har lekt och haft roligt. Vi åt en simpel men väldigt god middag; pommesfrittes, stekta fläskfilé skivor, underbart god sallad (isbergssallad, majs, tomat, mozzarellabitar, svart oliver och rödlök. Olivolja och lite salt) och lite gräddsås till det. Det blev väldigt mysigt, med levande ljus och fint dukat.
Nu ska vi sätta och se på "Bedtimes stories".

Imorgon ska vi försöka greja lite i trädgården. Ska köpa lite nya krukor till altanen på framsidan och göra lite härliga vårplanteringar i dem.

Ha en fortsatt trevlig kväll, vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0