Spyor i massor och nattlig städning

Åh hej å hå, idag är det en mkt mkt trött Jennie som säger Hej till publiken!
Vi var som sagt bortbjudna på middag igår, till ngr som bor i Haga. Vi hade en jättetrevlig kväll med god mat och dryck. Lite schlager blev det också. Tyckte personligen att Agnes och Sara var givna finalister. Men fick 1 rätt iaf.
Åkte buss hem och lade huvudet på kudden ca 01 skulle jag tro. Efter nån timme vaknar jag av Gabriella (som då låg i vår säng) började hulka och spydde ned hela vår säng och hela vägen till badrummet. Tjoho! Det var liksom bara att gå upp, slänga alla sängkläder i tvätten, duscha av Gabriella, tvätta golven, hämta en spy-hink och sen få dottern i säng igen med hinken bredvid.
Sov ett par timmar, sen vaknade vi av att Viktor gallskrek... gick in i hans rum och upptäckte att han spytt ned hela sin spjälsäng. Upp med Vikor, in med en ny maskin sängkläder, renbäddade och skurade lite golv...

Nu är kl 16:50 och jag känner mig helt golvad. Det har inte blivit många timmars sömn om man säger så. Känns som det kommer bli en tiiidig kväll ikväll. Om situationen tillåter vill säga...
Stackars Gabriella har mått jättedåligt hela dagen och spytt flera flera ggr. Just nu ligger hon och sover. Viktor är dålig han också, men inte lika illa däran. Så imorgon blir det VAB för hela slanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0