Korvstoppning...

Har inte varit jätteaktiv på bloggfronten. Men jag har börjat nytt jobb och det är mycket som ska in i huvudet. Korvstoppning kallas det visst för. Och jag är helt sluuuuut på kvällarna. Men skoj som sjutton. Gillar verkligen min nya arbetsplats. Ett himla gott gäng! Och bättre blir det när man börjar lära sig grejerna också. För er som undrar kan jag tala om att jag jobbar på ett bostadsbolag och kan nu mer titulera mig "uthyrare"... eller snart iaf. Är ju under upplärning..hihi.

Annars är läget under kontroll. Är ju bara tisdag än. Viktor är hemma från dagis. Han har ngr mystiska prickar på kroppen som jag inte blir klok på. De kommer och går liksom, helt plötsligt är det inget och nästa stund kan hela ansiktet/magen/ benen...osv vara fulla. Och sen försvinner det igen. Någon som vet vad detta kan vara??? Var så säker på att det var utslag efter tredagars-febern, men de försvinner ju aldrig. Kan det vara röda hund? Han är pigg och glad, men kan ju inte gärna lämna honom på dagis när han ser ut som en prickekorv. Det hade kännts nååågot oansvarigt.
Idag har min kära mor & far passat honom. Mamma tog morgon och fm-passet, sen åkte hon till jobbet. Pappa slutade efter lunch och kom hem och tog över. Imorgon ska de göra likadant. De är guld värda! En stor kram till er..

Ikväll åkte Christer med Gabriella till simskolan. Sen åkte de direkt till Christers träning. De är väl hemma runt 21-tiden. Då är det natti natti för Gabriella. Ska ha lite kvällsmat klart till henne.
Själv ska jag tvätta av mig smink, borsta tänderna, hoppa i pyjamas lägga mig (!) och läsa. Åhhhh vad skönt det ska bli.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0