Ny vecka, nya tag!

Imorgon när jag kommer till jobbet får jag skämmas lite.
Det är ju så att att alla företag har sina egna oskrivna regler och i detta fallet är det att alla nyanställda ska bjuda på hembakat. Och jag hade lite vagt sagt för ngr dagar sen att på måndag blir det kanske ngt... Men jag har inte haft ork att ställa mig och baka idag. SÅ... skäms lite på mig jennie! Antar att jag kommer få höra detta till leda imorgon...

Imorgon är det ny inskolning på Viktors provisoriska dagis. De ska ju bygga ut dagiset som ligger vid Gabriellas skola, men i väntan på att det ska bli klart har de öppnat upp en provisorisk avdelning på ett annat ställe, i närheten. Sen flyttar hela avd med fröknar och allt till det nya. Skulle vara klart i början på nästa år. Så imorgon kl 09-12 ska Viktor och Christer vara där.

Hade egentligen tänkt städa lite idag. Men har inte haft ork till det. Ägnade istället stor del av dagen till att greja lite i trädgården. Så skönt med frisk vårluft!

Nu är jag sååå trött. Ska göra iordning mig för natten, sen är det natti natti!
Imorgon är det ny vecka och nya tag!

Sov gott mina vänner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0