Vår i luften

Söndagkväll och snart dags för ny arbetsvecka igen. Skall snart gå ut och promenera med Emma. Är så fint vårväder idag så det ska bli skönt med en promenix sen. Och nu är kvällen en timme längre också. Ni har väl inte glömt att ställa om era klockor!
Helgen har varit rätt lugn faktiskt. Har mest haft lite hemmafix. Viktor är sjuk....IGEN. Så vi har inte varit ute så mkt, tyvärr. Mest ätit gott och haft det härligt. Igår uppmärksammade vi även "Earth Hour" och släckte ned i hela huset och tände istället massa stearinljus överallt. Fuskade lite genom att ha TV:n på dock. Vi tittade på "Yesman". En helt ok Jim Carrey-film.
Sitter här och väntar på att Christer ska komma hem. Han har jobbat HELA dagen, från kl 07 imorse. De håller på att flytta om på jobbet och alla hade beordrad övertid. Så kan det gå...
Håller också på att planera Christers 40-årspresent. Hoppas det blir som jag tänkt nu bara. Kan dock inte tala om vad jag planerat, för jag vet att han är inne här och läser ibland. Sen i maj blir det ju FEST ihop med grannen som också fyller 40! Det ska bli jättekul.

Ne, nu vaknade min febrige, snuviga och hostiga son. Ha en skön kväll!

kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, jag hade velat komma på 40års festen! Men hoppas på en kickass-tid i Spanien istället :)



Hörru! Gå in på min blogg och klicka på min spotifyruta och skaffa en egen. Du kan tjäna en liten slant på det hela :D



kram!

2009-03-30 @ 19:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0