Vår, snö och mkt jobb

Det första jag såg när jag tittade ut genom fönstret imorse var snö som vräkte ned... Jag bara skrek inombords. De sista dagarna har varit så himla fina och naturen började explodera lite smått. Men under dagen försvann allt det vita och solen sken som bara den, men det var kallt i luften.

Så här ser det ut i våra rabatter hemma

Krokus



ännu mera krokus



åsså lite mer krokus



Ni behöver knappast fråga vilken vårblomma jag gillar allra mest.... KROKUS!!!

Idag har det varit full upp på jobbet. Telefonen har ringt i ett, besökare har kommit och gått och högarna växer sig stora på skrivbordet. PHU! Men det är kul. Dagarna flyger iväg.

Imorgon ska jag klippa mig.. yay! Det ska bli sååå skönt att bli av med lite hår. Frissan bor lite längre ned i området så det är praktiskt och bra!

Nu ska jag slänga in en tvättmaskin och plocka undan lite.

I`ll be back...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0