Dagar som går...

Så har måndagen övergått till kväll. Dagarna rullar på. Viktor somnade med sin välling förut och jag och G har suttit och pysslat lite. Hon fick en sats där man kunde göra sina egna armband, så jag hjälpte henne att göra ett förut. Jag är ju lika förtjust i att pyssla som min dotter :) Nu ligger det på torkning och hon ska ha det till skolan imorgon. Christer är på styrelsemöte för cykelklubben, men kommer nog hem snart.

Imorgon är jag ledig. Istället för Nationaldagen fick vi ta ut en annan dag, så jag valde morgondagen. Passade bra då jag har lite ärenden att göra, bl.a. ett läkarbesök. Ska också lyxa till det och äta en lunch på stan i lugn och ro innan jag hämtar barnen. Ska också se om jag hittar ngn fin klänning eller dyl till festen :)

Appropå festen ja, nu närmar den sig. Det är en miljon saker på att tänka på känns det som. Vi blir ca 65-70 pers. Men ngr saker kan vi bocka av... så som Tysklandsresan och underhållningen. Alltid ngt.

Nu ska jag få G i säng och sen ska jag dricka en kopp kaffe i lugn och ro. Sen ska faktiskt jag också kura ned mig bland kuddar och täcken. Är jätte jätte trött.

Ha en skön kväll alla!
kramis

Kommentarer
Postat av: Renée

åh, jag hade velat komma :/

2009-05-11 @ 23:41:41
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0