Dagens blogginlägg

Onsdagkväll och lugnet har sänkt sig över stugan. Skönt!
Jag håller på att fixar med matsäck till Gabriella. Hon har fotbollsturnering i skolan hela dagen. De äter i bamba som vanligt, men det skulle vara nån liten matsäck, frukt och vatten att inta vid behov. Så jag står och steker ägg. Det är standardmatsäcken... stekta äggmackor!

Ikväll blev det en liten sen middag, laxfilé med ris och romsås. Och Viktor åt med god aptit, han fullkomligt älskar lax. Men när han ätit upp deklarerade han klart och tydligt att han var trött och ville gå och lägga sig. Han gnuggade sig i ögonen med båda händerna och gjorde snarkljud...såg för gulligt ut. Jag gjorde iordning honom och sa natti natti...tror han somnade innan han lagt huvudet på kudden.

Köpte mig ett par jeans idag. Det var verkligen behövligt. Har tre par jeans hemma, alla med hål. Men nu är jag ägare till ett par hela och fina jeans!

Idag har varit konstigt väder. Blåst jättemycket hela dagen, soligt och molning om vartannat, en rätt skön kväll, men nu fullkomligt öser regnet ned... Imorgon skulle det bli kallt och molningt såg jag i tidningen. Men jag hoppas vi slipper regn. Gillar INTE regn...burr

Ha en fortsatt trevlig kväll... själv ska jag faktiskt snart gå och lägga mig. Är supertrött.

Kommentarer
Postat av: Renée

var glad att ni inte är i spanien när det kommer till fotboll. folk är GALNA!

2009-05-27 @ 23:22:58
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Renée

sv: haha, nejnej! den ska jag ha :D

skolan tar dessvärre mesta av tiden.. men sånt är livet :)

2009-06-02 @ 16:23:16
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0